Sunday 9 December 2012

Yamapi

Hari saya cuma nak share sorang artist yang saya minat bebeno sejak dibangku sekolah lagi .. sebelum kedatangan era Kpop di Malaysia ni , kite lebih dulu dikenalkan dengan era Jpop , tp dulu jpop xdelah semeriah kpop .Walaubagaimanapun , pnyalah saya setia..sebab takde artis korea yang mana-mana pon yang mampu tandingi artis jepon saya sorang ni .. apa , saya?!! (mesti korang nak ckp "tolong sikit") (^^)v .. time tu lah first saya jatuh cinta dengan seorang artis jepon nih .. bukan apa , first time tngok cite jepun , die yang berlakon .. pastu first time dnga lagu jepon , die yang nyanyi <-- selain dari anime lah .. so , kalo ckp pasal jepun .. mmg die dlm kepala otak saya (selain yang ada dalam buku sejarah

oleh itu meh saya perkenalkan jejaka cool nih ... YAMASHITA TOMOHISA !!


saje je nak tulis entry pasal mamat nih sebab tengah layan lagu die .. <3 <3 <3


meh saya masukkan sekali lagu yang saya tengah layan nih :'D



o.k ni jeh ... sayonara !!

No comments:

Post a Comment